Bloggen är skapad!!

Nu finns bloggen, äntligen, som jag har tänkt och tänkt på den, och nu finns den :)
Jag har verkligen funderat på om jag skulle skapa en blogg eller inte, men till slut kom jag fram att det nog skulle vara både en kul grej för mig och min nära och kära som kan följa den. Inte för att jag egentligen kommer att flytta så långt, bara till Leksand, men det är iaf inte nästgårds direkt.

Den här bloggen kommer alltså att handla om mitt liv, men allra mest kommer den (eller ska den iaf försöka handla om) teckenspråk. Jag ska nämligen börja på Västanviks Folkhögskola om mindre än två veckor, och där ska jag läsa just teckenspråk, då jag ska utbilda mig till teckenspråks och dövblindtolk.

Men nu finns alltså bloggen, hade problem med att bestämma vad adressen skulle va, men det blev eggwhite, det är ju ganska klockrent egentligen. För er som inte förstår så betyder Eggwhite - Äggvita  och äggvita på spanska är clara, och eftersom det är mitt namn så är det rätt enkelt.

Tänk vad en djupdykning i ett lexikon och ett smeknamn på gymnasiet kan göra :P

Kram, godnatt och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0