Mindre än 10 dagar till flytt!

Ännu en dag har gått och jag har blivit tre par skor rikare :) Tjohoo!! Ibland tokälskar jag bara den där skoaffären med ta tre och få ett par gratis (ni vet vilken jag menar) Och så har jag hunnit träffa Mills och kolla på en ny dator också, tänk vad jag har hunnit med. Dock ingen packning gjord... men ska försöka göra lite imorrn om jag har tid, ska nämligen (förmodligen) köpa den där datorn jag kolla på idag, och så ska jag träffa Johan :) Det ska bli skoj, har nog inte sett honom på fyra veckor eller mer.

Annars är det mycket som ska packas, men nu kan jag ju äntligen börja packa in i bilen iaf. Ska bli skönt, så slipper väskor och sånt ligga i hallen i en veckas tid. Jag ringde förresten skolan idag och kollade vilket rum jag hade fått och om man hade tillgång till skolans trådlösa internet, och det hade man (för en avgift förstås) och sen så fick jag reda på att de gardinerna jag ville ha skulle funka utmärkt :) Det va ju bra.

Nu borde jag gå och lägga mig, det är alldeles för sent egentligen, men jag kan liksom inte låta bli, sitter inne å hänger på facebook och spelar Mafia wars, min nya drog, det spelet är faktiskt typ enda aledningen att jag överhuvudtaget hänger på facebook. Nej, nu får jag verkligen skärpa mig, i säng med sig!!

Godnatt och på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0