Imorrn är det dags!

Då händer det verkligen imorrn då, imorrn flyttar jag verkligen. Shit. Jag vet att hela packningen står i hallen och att allt är i princip färdigt, men det var på håret, jag trodde aldrig att det skulle bli klart, ja nu är det ju nästan bara datorn kvar att packa, den nya datorn alltså :)  Den är supernice förövrigt, det går fort och jag gillar den,även fast den inte alls är som den andra. Men man mår bra av förnyelse, och är inte det lite därför som jag åker till Leksand för att plugga, förnyelse, jag tror att varje gång man börjar om på nytt sådär helt från början som jag gör imorrn så finner man en ny bit av sig själv. Och jag kan inte ens beskriva hur mycket jag ser fram emot att finna den där nya biten i höst och vår, ja det blir nog många bitar de nästkommande 4 åren, men det ska bli spännande. :)

Nu ska jag försöka gå och lägga mig så att jag får lite sömn iaf inför morgondagen, jag ska faktiskt köra upp själv med bilen, även fast mamma följer med så tror jag inte att hon vill köra, hon vill nog bara åka med :P Så nu är det sovdags som sagt, men jag återkommer med nyheter om rum och dylikt imorrn när jag har mer kött på benen om ni förstår vad jag menar ;)

På återseende, och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0