KAOS!!

Stress, jäkt, kaos. Allt är upp och ner i min packning, jag vet inte alls hur jag ska kunna sammanställa allt, plus att jag ska städa  bilen idag också. Shit, det kommer bli en tung dag med mycket att göra. Jag vet inte ens vad jag ska ta tag i först. Packningen eller bilen? Det hade ju varit skönt att ha bilen färdig städad så att jag kan kasta in packningen där, men å andra sidan tokregnar det ute...

Nej vet ni vad jag tror jag måste ta tag i packningen nu, för jag vill inte bli blöt, nej usch, inte tvätta bilen i det här vädret, den är ju nästan ren nu... utanpå iaf, jag måste dock dammsuga inuti också. Men nej, nu blir det packning.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0