Moster Clara

Ja det är jag det :) Jag är moster till en söt liten flicka på ca två och en halv vecka som heter Vera :D Och igår och idag var jag uppe hos syrran och hennes man och hälsade på, sov över där och hade det bara underbart mysigt med den lilla familjen. Det är alltid så härligt att träffa syrran också, jag tycker om att prata med henne och jag värdesätter hennes åsikter väldigt mycket. Det är väl svårt att komma ifrån att man ser upp till ett stora syskon.

Annars har det inte hänt så mycket på packningsfronten, men jag träffade min mågs (systers man) syster uppe hos dem, och hon kan redan teckenspråk så efter att ha pratat med henne blev jag ännu mer pepp på att börja skolan :D

Imorrn ska jag försöka göra något vettigt när det gäller packning och sånt, men vi får se, ska träffa en kompis också och kanske hinna hämta ut min tenta från teologen också :) Som för övrigt gick urmärkt!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!! På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0