Nedräkningen till flytten har officiellt börjat!

Ja, i och med att bloggen nu finns så har den det, och idag är det 12 dagar kvar tills flyttlasset går, och oj vad jag längtar. Träffade fina Hanna igår som flyttar till Usa på torsdag, och vi pratade massa om packning och dylikt, så nu är jag pepp på att packa järnet. Som tur är åker jag egen bil upp till skolan så jag har mycket plats att packa i en fin volvo kombi :) (pappas bil men jag får låna, han är så snäll!!)

Jag ska börja packa ner i lådor och sånt idag hade jag tänkt, lite teknikgrejer och sånt, och så borde jag dammsuga av rummet lite. Kläderna får jag vänta ett tag till med att packa dock, även om typ hela garderoben ska med såklart.Jag var faktiskt uppe och kollade på skolan i sommras och vilken garderob det fanns!! *hallelulja!!* Den var så mycket större än den jag hade förra året när jag gick på folkhögskolan i Skinnsberg (aka Skinnskatteberg för er som inte förstod :p ) Så nu har jag mycket mer plats för både kläder och skor.

Nu måste jag dock börja ta tag i saker, ska nämligen bort ikväll. Men ha en bra dag och på återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0