Den första snön har kommit till Dalarna

http://open.spotify.com/track/602UkPi3t0BWwt2KajliHy

Ja det är sant. Och det har inte bara snöat och sedan tynat bort, utan nu, när jag tittar ut igenom mitt fönster så ligger det ett vitt täcke på marken. Och det är minst 2 cm :O Se där. Hörde dock att det snöat hemma också, så detta kanske inte är så sensationellt men jag tyckte ändå det va coolt. Vi har snö här i leksand nu!! :)

Men nu måste jag verkligen sova, jag är så fruktansvärt trött i kroppen, vi har nämligen haft gårdsdag på skolan och alltså städat hela skolområdet. Själv har jag krattat löv från 9-15.30 med kanske 2h paus... så mina handleder är lagom trötta nu. Jag vet inte ens om jag kommer att kunna röra dem imorrn så att jag kan teckna ordentligt...

Men som sagt nu måste jag verkligen sova, på återseende och sov gott!!



Förresten, imorrn kommer Eve på besök :D Jippi!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

SNÖ!!!!!

2009-11-06 @ 11:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0