Önskar mig hemåt.

Ja, vem gör inte det när man är småhängig och nere, jag bara längtar hem till mamma då...:( Men nu är jag här där jag är, och där är där man inte är, även om det också kallas hemma, men det här är ju här jag är och det är ju också mitt hem. Men nu när jag ligger och vilar i min säng såhär på en tisdagseftermiddag, och önskar att det inte alls var träning i sista minuten för uppvisningen på fredag ikväll, och önskar att det gick att flytta på sig själv och andra genom bara tanken, då längtar jag ändå hem till staden staden. Till Uppsala, som trots att den själv vill ta livet av sig varje höst pga depression (staden alltså) så längtar jag dit, för det är något magsikt med Uppsala. Något underbart, det är inte pittoreskt och gulligt som leksand, och heller inte lugnt och fint, men den är magisk.


Detektivbyrån – Rymden I En Låda


Ungefär lika magisk på Detektivbyråns musik. Men ohh vad jag myser och ryser åt alltet.


Nej nu ska jag minsann lägga mig i sängen igen, krypa ner under min filt igen och mysa lite mer och vila, och se till att jag orkar träna ikväll och kanske även orkar åka på ett lovsångsmöte i Insjön :) Men som sagt, första och största målet är att orka gå på träningen.

Ha det gott därhemma i landet långt bort (ja eller, staden långt bort) Jag saknar er allihopa och jag saknar staden och mitt hem, och jag saknar er massa mamma och pappa!

Pussar och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ojoj, lilla söta gumman... vad är detta för ledsna tongångar?? Skickar en massa uppiggande och goa kramar härifrån



Hmm, lovsångsmöte låter spännande... lite sektaktigt oxå ;)Puss på kinden sötaste!!!!

2009-11-24 @ 19:08:32
Postat av: Camilla

pi pi pi

2009-11-30 @ 13:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0