Nattsuddare

Jag kan verkligen inte sova, jag bara ligger och tänker och tänker och tänker lite till i kvadrat, så mitt i alla mina tankar tänkte jag att jag lika gärna kan gå upp och sätta mig vid datorn, som ändå stod på och spelade musik, så att jag kan skriva lite i bloggen. Så här är jag.

Jag har haft en underbar helg. I torsdags till fredags var mamma här och hälsade på och helgen innan dess var Johan och hälsade på, det var också helt underbart trevligt :) Vi var på Hockey och så festades det lite, och så såg vi en massa film och avsnitt av how i met your mother, och cyklade till byn och åt godis :) hihi. Men åter till denna helg då rå. I fredags så var jag, Josphine, hennes kompis Hans som är här och hälsar på, Johanna och Jessica i bastun och hade trevligt. Vi bastade och drack lite och pratade massor, och lärde känna varandra bättre. :D Inte för att jag och Josephine fick reda på så många nya saker om varandra men ändå :P haha. Sen efter bastun gick vi till Svea och hängde där, det var trevligt, och väldit roligt, jag skrattade hur mycket som helst.
Igår bar det först av till Rättvik och höstmarknaden där. Det var fruktansvärt kallt och vi hittade inte så mycket men det blev lite garn och sånt inköpt till den nystartade syjuntan på skolan :P Vi passade på att hämta upp Josphines pojkvän Tobias i Rättvik också. Sen på kvällen var det dags för födelsedagsfest för Robin som fyllde år igår och Josephine som fyllde i onsdags. Vi firade med först tacomiddag i röda havet och sen fest nere i studentkårens festlokal Grottan :D Det var bästa festen på länge och gud va roligt vi hade. Jag kom faktiskt inte i säng förrän vid halv 5, 5 typ. :D

Så vad har jag gjort idag, ja egentligen inte så mycket men ändå mycket :P Först så sov jag lääännnge, till typ 1. Sen blev det frukost och lite socialt liv med heidi innan det blev tvätt och en massa härliga människor kom över från svea hit och vi hade syjunta i vardagsrummet. Det blev lite stickande för min del :) Sen städade jag mitt rum och tvättade lite till. Sen blev det massa socialt liv med tv och massa snack och sen blev det sängen, men som sagt, nu kan jag ju inte sova... Men seriöst, jag borde prova lägga på huvudet på kudden igen, bara för att kolla. Jag menar jag kan ju faktiskt inte sitta uppe hela natten såhär... Nej vet ni vad, kudden förtjänar en chans till!!

Så sov gott med er alla andra nattsuddare där ute, och på återseende!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sötis... skriv!! Nu ha det gått för lååång tid!!;D

2009-10-15 @ 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0