Ännu en dag i tecknat

Och jag är trött men glad ytterligare en kväll, jag lyckades faktiskt förklara för en av de döva killarna vilken sorts dator han borde köpa. Ja, jag vet vad ni tänker, Clara, förklarar något om datorer? Hon som är så oteknisk och inte fattar något!! Men jag har ju faktiskt precis köpt en ny dator så jag har lite koll nu ju :P haha. Och han var göad över min hjälp, och det bör nog sägas att det är bra att han inte känner mig så väl för då hade han nog aldrig tagit mina råd på allvar :P

Annars har det inte hänt så mycket idag, vi hade vår första dag av självstudier, vilka jag och Jessica spenderade framför datorerna i datasalen och spelade Farmville på facebook... haha, ja visst gjorde vi det, men inte bara, jag spelade faktiskt MAffia Wars också :P. Nej skämt och sido, vi skrev rent vårt lilla miniarbete om SDU, Sveriges Dövas Ungdomsförbund.

Nej nu måste jag verkligen sova, jag börjar känna mig sjuk i halsen, och jag kan lova, här är det inte kul att vara sjuk, det händer så mycket roliga saker man vill vara med på hela tiden .Idag var det friskis igen t.ex. :( och jag gick inte för jag vill verk,ligen inte bli sjuk... buhu!! Snälla kroppen min, bli frisk, jag vill friskisa mig!!

På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0