Hängiga men ack så hurtiga dagar

Ja, det har varit hängiga dagar, både jag och Josephine har varit lite småsjuka och så, men vi har minsann inte låtit det stoppa oss. :p Vi har ändå varit och shoppat på Kupolen i Borlänge,det blev förstås inte så mycket för mina del, köpte en tvättkorg,ett par tygskor och en almenacka bara, men det var trevligt iaf. Sen har vi också varit ute och gått en massa, och så blir det även idag också. Vi ska gå ner till Leksan idag :) Vi är allt bra. Jag känner att hon tar fram de hurtiga sidorna hos mig och det är himla bra, vi får bara hoppas att det fortsätter såhär resten av året.

I fredags bakade vi kladdkaka och igår bjöd vi bort den till några vänner, de var alla väldigt tacksamma och tyckte den var väldigt god! Tack så mycket för det underbara recpetet Frida!!

Jag har även kommit igång ordentligt med stickningen, det går väldigt bra måste jag säga :) Och det känns skönt att veta att Eve är i närheten om allt skulle gå åt helvete, ja Eve vet du, det är väldigt skönt att veta att du är nära överlag. Det är som att ha en fristad liksom, även fast vi inte ses så ofta så vet jag ändå att du är nära liksom. Och till dig kan mina tankar fly :p

Nej, nu måste jag faktiskt gå och laga lite lunch. Och sen ska jag göra mina läxor!! Ha det gott.
På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Så går jag och flyttar hem.. =( Fast det var skönt att träffa dig i morse iaf. Nu är jag hemma och har påbörjat sanering av alla mina saker. Jag hoppas du har en fin dag. Puss puss

2009-09-14 @ 16:10:09
Postat av: Camilla

ååå kladdkaka.... jag blir kalashungrig, eller mera jag har gått o varit småsugen hela veckan på goda grejer som inkluderar choklad eller glasyr... gottgott!! Å, det låter som om det är full fart, trist bara att behöva vara sjuk... Men då är det skönt att det finns männsikor i ens omgivning som kan pigga upp en =)



ojoj, ska eve inte bo kvar i leksand??

Är det ngt speciellt som stickas, mössa, halsduk??



puss på dig gumman, hoppas du bli bättre i förkylningen!!!

2009-09-14 @ 18:48:32
URL: http://urklipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0