Flätornas drottning

Ja flätornas drottning, Västanviks alldeles egna Henke Penk är tillbaka :D



Titta vilket underverk hon fick till på mig idag, detta trots att jag inte har så långt hår!! ÅÅ hon är så duktig och jag har saknat min Henke (egentligen heter hon Sandra, men av en massa konstiga teckenspråks anledningar kallas hon Henke, bl.a. är hennes persontecken fotboll :P). Jag visste faktiskt inte att jag saknat henne så mycket förrän hon kom hit igen. Det märktes direkt att hon varit borta. Men nu stannar hon iaf till på måndag så det ska bli skönt att få lite tid att umgås med henne igen. Och så ska hon ju med och bowla med oss på lördag kväll och det kommer bli toppen!!

Henke, det är så tråkigt och sorgligt att du inte går på skolan längre, jag saknar dig och hoppas att du kommer tillbaka i sinom tid, när du har tänkt färdigt och vet vad du vill!! Du är bäst, både på flätor och som person!!
Puss och kram Söt ;)

Kommentarer
Postat av: Henke

Jag saknar dig med väldigt mycket :) Du är en väldigt go tjej som jag tycker mycket om. Jag har haft det väldigt trevligt på mitt besök här uppe, och jag vann ju bowlingen :)

2010-04-18 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0