Jag behöver ett sommarjobb!!

Nu är jag totalt nerslagen, efter att säkert ha sökt mer än 20 olika sommarjobb och fått nej på lika många är jag nu totalt nerslagen. Jag vill ju ha jobb och jag är inte rädd för att jobba, men ändå får jag inga jobb. Jag fattar inte hur inga arbetsgivare verkar vilja anställa mig, är jag så dåliga? Har jag ett så dåligt cv? :S

Jag fick ett nej från max idag, vilket bakslag! Jag hade verkligen toksatsat på min ansökan dit, och tjänsten verkade passa mig så bra också! Jag var ju så pepp på att jobba på max och så nu... nej inte alls. Jag vet faktiskt inte alls vad jag ska ta mig till. Jag blir ledsen och nere, jag blir knappt glad av att prata i telefon med världens finaste ivar... och då är det verkligen något fel :(
- Förlåt för att jag va så disträ och gjorde andra saker när vi pratade nyss älskade Ivar, det va inte meningen, jag bara kände att jag va tvungen att va upptagen och göra saker eftersom att jag inte vill tänka på allt. Tänka på att jag inte har något jobb och inga pengar, och att det imorrn är begravning och att skolan slutar snart, eller att jag i princip inte har några planer what so ever inför sommaren...detta eftersom jag räknat och satsat på att få jobb och ville hålla allt öppet... :(

Det är inte någon därute som har kontakter och kan hjälpa in mig någonstans? ;) :S Skulle vara sssssssååååååååå tacksam!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0