Dagens Citat 8/2 - 2010

Här kommer dagens citat.

Som en katt bland hermelinerna!!

Vet att det är ett idiom och att det inte har en story som de andra citaten men det är ju så otroligt roligt att säga, så det måste vara dagens citat, plus att det är med i min Josephines och JOhannas lilla sketch baserad på idiom som vi skrev idag på svenskan :) Haha. Se där, det fanns en koppling!


Nej nu ska jag återgå till pluggandet. Har nämligen en redovisning imorrn på teckenspråk om min hemkommun Knivsta, så nu blir det till att öva ordentligt. Fast jag måste kolla upp en massa tecken här och där för det ör ganska många som jag inte kan. SÅ vi får se hur mycket det blir övat, är ganska trött också, och borde sova. Men som sagt, först plugg!!

Ha det gott!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: johanna

skitsnygg design nu ju!!!

2010-02-17 @ 23:07:16
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0