Hemma i Leksand igen

Nu är jag alltså tillbaka på skolan igen, en aning trött och en aning friskare än vad jag var när jag lämnade den. Det är både skönt och jobbigt att vara tillbaka, skönt för det är ju faktiskt här jag bor nu, här som jag så att säga hör hemma för tillfället. Även om Knivsta, och hemma hos mamma och pappa alltid kommer att vara hemma mest så är det ändå här, på mitt lilla internatsrum, uppe i leksand, dalarna som hemma är för tillfället. Hoppas ni inte tar illa upp mamma å pappa, för jag menar som sagt inte att det är mer hemma här, det är snarare på samma nivå. Aja men summan av kardemumman är att det är skönt att va tillbaka.

Ja idag har jag iaf tagit tag i saker känns det som. Jag har åkt upp hit, jag har bäddat om i min säng och dammat och städat rummet. Jag har plockat bort och slängt onödiga saker som låg framme. Jag har helt enkelt gjort en liten rensning. När jag kom hit så fick jag dock veta av Josephine att vi ska redovisa en stor uppgift imorrn. Nog för att jag har gjort uppgiften men jag har inte översatt den till teckenspråk :( Jag är alltså varken redo för att redovisa eller filma in i DSB. :S >Hur ska det här gå? Jag antar att jag får skylla på att jag varit väldigt sjuk väldigt länge... vilket förstås är sant, men ändå... Ivar sa att han trodde det skulle gå som smort, jag såg ju alltid så söt och oskyldig ut så mig kunde man ju inte bli arg på. Men jag misstror honom, är man lärare kan man nog bli arg och om inte det så besviken. Vilket är minst lika jobbigt.

Just nu sitter jag i min nybäddade säng och myser lite med datorn i knäet. Jag lyssnar på härlig musik och tänkte nog sova när som helst. Men först uppdaterar jag här så Mills blir glad :D

Men godnatt på er allesammans.

Kommentarer
Postat av: Camilla

MYCKET BRA!!!! Nu är jag nöjd igen =D

2010-02-05 @ 17:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0