I väntans tider med dammtrasan i högsta hugg!

Japp här sitter jag i mitt rum och väntar och väntar och väntar lite till. Ja nog för att jag har sällskap, Johanna ligger halvt och småmyser i min säng med sin dator, men ändå. Jag väntar. Väntar på att mamma och pappa ska komma hit, väntar på att få veta om Ivar kommer hem ikväll eller om jag får vänta med att träffa honom imorrn, eftersom att lumpen har bestämt att han förmodligen inte får komma hem idag :( Jag gillar inte lumpen, den är verkligen superjobbig!! Jag förstår verkligen att förhållanden sätts på prov och spricker under lumpen tiden, men jag ska verkligen försöka göra mitt allt för att vårt inte ska göra det. Vi ska klara det Ivar, det ska vi, hur jobbigt det än är!

Min städnings outfit ;)
Min städnings outfit :P



Nu är mitt rum iaf nystädat, skönt. Allt känns ljust och fräscht :) Nu får mamma och pappa kommer till ett fräscht "hotell", ja de ska ju sova här på mitt rum inatt så de mesta är för deras skull, för att de ska känna sig välkomna hem till mig. Till ett fräscht och städat rum och inte nåt där det är massa damm och sunkigt, nej usch. Man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv, och egentligen älskar jag ju nystädat :D Det är det bästa som finns att få lägga sig i nytvättade lakan i ett nystädat rum som luktar fräscht och rent :) Så alltså, jag har städat åt mamma och pappa och hoppas att det är lika fint hemma i huset när jag kommer hem imorrn som det är här just nu :P

Apropå att städa är det ett program som jag verkligen har svårt för, Rent Hus?! Har ni sett det på tv4? Det är helt sjukt svårt att titta på för mig, det är ju så sjukt äckligt och jag förstår inte hur man kan förfalla så!! Usch för ett så smutsigt och orent hem. Skulle ni, mina kära läsare (som ungefär är 5  till antalet :P haha. men ändå ;p ) skulle ni kunna strunta i att städa så mycket att ert hem blev till ett enda stort råttbo av dammtussar? Eller skulle ni bestrida dem med dammvippan och lite putsmedel en gång för alla?! (ja, en gång för alla blir ju typ en gång i veckan för mig, men men, man kan alltid låtsas att det är sista gången varje gång :P)



Nja och riktigt sådär glamourös och sexig ser jag ut när jag städar, nej det är snarare mjukisbyxor och skinntofflor och stor pösig t-shirt, ja det mest glamourösa jag har på mig när jag städar, ja då ser jag ut nåt liknande det här :P


:D

Ja faktiskt nästan lite lik mig tycker jag, om man tar bort hårfärgen :P  och byter ut dammsugartypen.








Kommentarer
Postat av: Camilla

hahahaha

2010-02-27 @ 16:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0