mitt brevpapper är borta!! :O

Oh no!! Jag kan inte hitta mitt brevpapper!!! Jag har panik!!

Jag har letat överallt där det kan tänkas ligga men jag hittar det inte! Jag som precis hade tänkt sätta mig ner och formulera fram ett vackert brev till Ivar :( Jag hittar verkligen inte mitt brevpapper, och jag kan inte alls förstå var jag har lagt det om det in finns någonstans där jag har letat, och det gör det inte :O

Jag har ju till och med fått mitt söta lilla brevpapper och kuvert i massor från Ivar, för att jag skulle kunna skriva brev till honom i lumpen, jag kan bara inte ha tappa bort det!! Jag måste verkligen leta igenom resten av rummet tills jag hittar det, annars kommer jag iaf bara ligga i sängen och fundera över var det är och inte kunna somna.
Nej nu, till letandet igen, kanske ställde jag det i bokhyllan??!? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0