Skratt kalas :)

Jag har bara en sån lust att lägga upp länkar till två fantastiska klipp som finns på youtube och som jag, Josephine och Johanna ÄLSKAR!! :D


Såhär håll till godo och hoppas det kiklar era skrattmuskler precis så som de gör för oss.

Ett klipp på svenska.

http://www.youtube.com/watch?v=LIgja9MzV5M


Ett klipp på engelska.


http://www.youtube.com/watch?v=IZjMgbRUsZM&feature=related

Det andra klippet på engelska är bara en del av en längre show så jag rekommenderar att ni klickar er vidare till resten :P Men det får ni ju välja själva!



Nu ska jag sussa sött, ha det gott människor ute i vida världen!!



(för övrigt har jag lyckats fixa en tjej som heter Helen som ska fixa designen på min blogg, så förhoppningsvis får ni snart se hur det blir:) Jag är väldigt nyfiken måste jag säga. Nu hoppas jag att det blir roligare att skriva här efter att min design har ändrats och att ni tycker det är roligare att läsa :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0