Spontant sådär

Ja helt spontant sådär så fick jag för mig att jag skulle blogga lite, sitter i skolan på självstudierna och kollar upp fakta om Moderaterna och deras politik till Samhällskunskapen... känner igen uppgiften, får faktiskt ganska mycket vibbar från högstadiet, men det känns som jag är den enda som tycker uppgiften känns lite onödig... eller det är nog bara jag som säger nåt. Nej jag ska inte vara negativ, det är alltid bra att färska upp minnet och det är klart att moderaterna har uppdaterat sig sen 2003 typ men ändå... äsch nu ska jag va tyst.

Idag är det match i alla fall, mellan Leksand och AIK, det ska bli spännande, men jag är absolut inte pepp, känner mig som en bra kväll hade varit att få lägga mig tidigt och sova bort den konstiga känslan jag har i kroppen. Men nej, är det match så är det bara att ställa upp, har ju varit sjuk i 2 matcher redan så kan verkligen inte skippa en till. Och det är ju faktiskt AIK och det är ju snart fredag och då får jag mig en shot med pigghet igen (min Ivar kommer hem :D Jag är lycklig, bara två nätter till nu utan honom!! :*)

Nej nu ska jag återgå till att söka information och fortsätta spela sorority life på facebook, som jag för övrigt är totalt hooked på just nu, vet inte varför, men meningslösa saker kan vara otroligt roliga och beroendeframkallande :P


Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hejsan Clara! Klar med din design :) Tyvärr så var jag tvungen att ta bort grejen till vänster i headern, du vet... hoppas det går bra? Vill den inte så vill den inte :/ Säg till ifall du skulle vilja ändra eller ha hjälp med nåt mer! Ha en bra dag!



// Helen

2010-02-17 @ 23:38:46
URL: http://dinadesign.blogg.se/
Postat av: Jonas

Nu ser bloggen mera tiotal ut ;)

2010-02-18 @ 17:50:31
URL: http://jonasinindia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0