Livet är fullt av så mycket kärlek!

Nu borde det egenntligen komma något slags sammanfattning av lovet, jul och nyår. Men jag vet faktiskt inte om jag orkar, jag tycker nog det räcker med att säga att det varit underbart. Det har varit superhärligt att få träffa vännerna igen när jag var hemma, och jag är jätteledsen för de jag inte hann träffa, men vi tar igen det, eller hur? ;)


Mora Träsk – Klappa Händerna



Så över nyår var jag ju i Leksand och firade med världens finaste Ivar <3 Och sen när jag kom tillbaka hem, så kom min älskade Josephine och hälsade på hemma i Uppsala. Hon är för underbar min Mous, hon är verkligen en vän för livet. Henne vill jag aldrig tappa, nog för att vi är olika men vi är ändå så lika. Även om jag aldrig skulle få för mig att klippa mig som henne eller töja min öron som hon gör ;)  så är vi ändå så lika och jag känner igen så mycket av mig själv i henne!! Puss på dig Josephine (ögonfransar är hennes persontecken för er som inte visste det ;) ) jag tänker aldrig släppa dig!!



Men hur känns det nu att va tillbaka i skolan då? Jo det känns ju lite konstigt, det är ju så många som har slutat men det känns ändå bra. Det känns fortfarande rätt så det är ju bra, fast jag har förstås inte haft några teckenspråkslektioner än eftersom jag var sjuk idag :( Men jag tror nog att det kommer att kännas bra sen, för det känns ju fortfarande roligt och intressant och kul när jag tecknar. Att va tillbaka här i leksand och dalarna känns också bra, känns bra att va "hemma" i lugnet igen så att säga, och ska bli skönt när allt kommer igång igen, att man kommer in i rutinerna med cheeren och allt igen. Jag och Josephine ska också börja träna nere på sporthallen i Leksand, vi hade faktiskt tänkt köpa kort där :) Det ska bli jättekul att komma igång och träna ordentligt så fort jag blir frisk.


Fast älskade vänner, vad jag svamlar nu har jag ju helt tappat tråden, det jag egentligen ville säga var att livet är underbart och jag älskar varje sekund av det just nu. Allt är inte superbra i mitt liv, det finns saker som fortfarande skulle kunna bli bättre men de dåliga sakerna är så övervägda av de bra. Jag har så mycket kärlek och lycka i mitt liv just nu att jag skulle vilja krama hela världen och dela med mig av den så att alla bara insåg att livet är fantastiskt!


Min älskade Mous och jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0