Kan inte sova :(

Jag borde ha somnat för längesen, men jag bara ligger och vrider mig i sängen, detta är andra gången jag är uppe och gör nåt, så nu passar jag på och skriver lite och försöker bli trött i ögonen genom att kolla på dator skärmen...
Tror kanske att jag har svårt att sova för att jag är själv, har ju sovit med sällskap de senaste två nätterna, men å andra sidan är jag vanare att sova själv än med någon... men ändå har jag svårt att somna :( Men men, jag somnar i sinom tid.


Hoppas ni andra har lättare att sova än vad jag har.

Sov gott små skunkar!

Kommentarer
Postat av: Stina

hoppas du somnade tillslut, jag borde också sova.

puss min skruttis

2010-01-26 @ 00:04:50
URL: http://stinablomback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0