Match ikväll :D

Hej allihopa!

Jag har ju kommit på så här lite sent att jag visst kan filma och lägga ut på bloggen när jag tecknar. Jag har ju webbkamera på datorn :D  Så därför har jag gjort en lite kort film där jag tecknar lite om vad som händer ikväll och så, kan inte lova att det är grammatiskt korrekt och sånt eftersom den är helt spontan och inspelad på två röda men ändå. Här får ni se mig teckna iaf, ni som inte har sett det :)

Om ni undrar vad jag säger så berättar jag i princip bara att det är match mellan Leksand och Mora ikväll, att Leksand måste vinna och att jag och Josephine ska dit och cheera. Hoppas ni förstår något iaf.


http://www.youtube.com/watch_private?v=f4_5aST_91E&sharing_token=203Tzkp9WalpYiZt6fxscQ



Men iaf, hoppas ni får en trevlig kväll, det kommer faktiskt jag få även om Leksand nu skulle förlora för min fina Ivar kommer tillbaka hem från lumpen i helgen igen :) Ska bli så underbart att träffa honom igen, vet att det bara har gått 5 dagar sen sist men ändå ;)

Nu måste jag paffa (teckenspråks slang :P) ska ta en kort tupplur innan jag måste slänga in en till tvätt i maskinen. Ha det bäst allihopa, vi hörs och ses snart hoppas jag! Puss på näsan ;)

Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Aah! Har ingen aning om vad du säger men det ser proffsigt ut. jag är i alla fall imponerad! Pussar!

2010-01-22 @ 23:40:55
Postat av: Stina

åh, vad härligt att se dig teckna! =)

2010-01-26 @ 00:06:12
URL: http://stinablomback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0