Oförskämt Lycklig

Ja det är precis vad jag är, jag är så oförskämt lycklig! Jag har en helt underbar pojkvän, vänner som förgyller min tillvaro, en familj som känns som hämtad ur en IKEA katalog ibland och till råga på allt går det ganska bra i skolan också.  Jag älskar mitt liv just nu och alla som är i det!! Jag har dock under de senaste dagarna känt mig så överprivilegrad så att det inte är sant, det känns som om min lycka sticker i ögonen på andra och att jag inte alls följer Jantelagen. Vilket jag förstås inte ens vet om jag vill göra, men jag är ju svensk och uppväxt med den...      
Men iaf, jag vill bara att ni ska veta det allihopa,jag älskar er alla så mycket och jag är så glad att jag har just DIG i mitt liv!! Du pryder mitt ansikte med leenden, får skrattet att bubbla i magen, ger mig saker att fundera över och tänka på, du upplyser mig om nya saker och gör mig till en bättre människa på det stora hela! Jag är så tacksam att just du har valt att bli en del av mitt liv!


Idag har varit en bra dag, vi har lekt med Johannas kamera, eller snarare Johanna har lekt med kameran och jag och Josephine har varit fotoobjekt (kan man ha två vokaler efter varandra i det ordet?) Det var jättekul men kallt eftersom vi var ute och fotade också :P Jag hoppas jag inte blir sjuk igen nu mamma, men som JOhanna sa idag, man får lida lite för konsten ;). Eva, Ivars lillasyster kom också hit och hjälpte till, hon stod för sminkningen.


Här är sminkningen som Eva gjorde på mig till fotograferingen med Johanna


Inte riktigt jag :P Men tycker ändå bilden passar, jag ser ut som en krigare och det är precis vad som behövs. För imorrn är det derby förstår ni, Leksand mot Mora, och Leksand bara måste vinna. Så imorrn är det till att vässa armbågarna, måla ögonen, och heja fram Leksand till segern!!!


FÖR VI KOMMER FRÅN DALARNA, KOMMER FRÅN DALARNA OCH VI DANSAR DALADANS, DALADANS, DALADANS, DALADAAANS!!!

http://www.youtube.com/watch?v=7WfBhIMh_zA



Inte för att jag kommer från Dalarna men jag har aldrig hejat på ett hockeylag förrut, så i hjärtat är jag liksom leksing nu :P på flera sätt ;)

Godnatt på er allihopa och ha en underbar helg!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Om du inte har två vokaler efter varandra i fotoobjekt blir det ju fotobjekt - och det är ju något helt annat, typ sandaler :P

2010-01-31 @ 10:53:55
URL: http://jonasinindia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0