Sjuk, sjukare, sjukast - jag

här ligger jag hemma för andra dagen i rad och är sjuk. Det är inte alls roligt, jag har feber och fryser och svettas om vart annat, men jag mår iaf bättre än igår. Då orkade jag knappt stiga upp ur sängen. Det orkar jag iaf idag, men det krävs många kraftuppoffringar. Hade tänkt att jag kanske skulle orka gå och göra mig lite frukost, tänkte göra mig en smoothie till frukost, men jag måste erkänna att även om jag mår bättre idag så ligger köket lite väl långt bort...

Igår, vad gjorde jag igår egentligen... jag sov, och sov och försökte få i mig lite mat, men det kändes hopplöst med tanke på att den kom upp samma väg som den kom ner ganska snabbt efteråt. Så efter två försök, det sista med bara honungsvatten gav jag upp. Någonstans där mellan försöken kom Josephine och kollade hur jag mådde, sen stack hon ner till arenan för match. Tyvärr förlorade Leksand mot Ljungby/troja, förstår verkligen inte hur det kunde hända! Seriöst, hur kunde Jocke inte hålla nollan på den här matchen, jag menar Ljungby är superkassa om man jämför med Leksand, nej Jockes berömmelse måste ha stigt honom åt huvudet! Kom ner på jorden igen Jocke!!

Iaf senare på kvällen kom söta Johanna förbi, hon gjorde nyponsoppa till mig och det fick jag faktiskt behålla :) Vilken räddare hon är Johanna, och så fick jag lite socialt umgänge på kuppen också, det var välbehövt eftersom jag i princip bara sovit bort hela dagen.

Nu idag på morgonen har jag typ inte gjort nåt, jag har druckit en kopp honungsvatten och ätit en halv banan, sen ringde jag folktandvården och bokade om min tid hos tandhygenisten, det var välbehövt. Och nu ska jag nog lägga mig och läsa en stund tror jag, om jag orkar vill säga, men det hoppas jag. Kanske orkar några sidor i varje fall.



Förresten har ni sett att jag har ny design på min blogg? Ja det har jag också Johanna att tacka för,hon ska även hjälpa mig att göra om min header, men det har vi inte orkat än så länge. Men tack ändå Johanna, det känns som om bloggen kommer bli mer min egen på alla sätt och vis nu. Tack igen. 



Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är en väldigt fin blogg du har fått - jag är fan av starka färger!! Krya på dig sötaste

2010-01-29 @ 18:06:57
Postat av: Camilla

uppdateringsdags!

2010-02-02 @ 16:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0