Lager 70 Insjön

Jag har fått sommarjobb!! :D Det är helt underbart, jag har fått 5 veckor på Lager 70 i Insjön. Det är fantastiskt härligt, och jag ser fram emot det jättemycket även om jag fortfarande inte har stenkoll på var jag ska bo, men förmodligen hemma hos Ivar någon vecka och sen hyra ett rum i Emma (som går tolk3 på min skolan), hennes lägenhet. :) Det blir nog jättebra hur det än blir, det löser sig! :D

För er som inte vet vad Lager 70 är, så är det en outlet klädesbutik i Insjön. Butiken ligger precis bredvid Clas Ohlsons största butik i Sverige, ja om inte i världen. Och ni mina kära vänner måste absolut kika förbi mig på lager 70 i sommar om ni har vägarna förbi :D


Jippi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0