Om livet

Jag har varit sjukt dålig på att ge uppdateringar på senaste tiden, men det har liksom hänt lite för mycket för att jag skulle orka sätta mig ner och skriva. Jag ber om ursäkt. Mest till mig själv och till typ de tre som läser min blogg :P och lite till alla andra också som inte läser den eller som bara läser den ibland. Förlåt.

Men här är iaf en uppdatering på vad som har hänt.
1. Jag har slutat Tolk 1an och ser fram emot att börja Tolk 2an i höst.
2. Har flyttat ut från mitt rum på internatet i Leksand över sommaren, och är alltså hemma i Knivsta igen.
3. Har planerat inför sommaren, ska ju jobba hela juli och första veckan i augusti.
4. Har fyllt år och haft en värdelös födelsedag, men den får jag ta igen nån annan dag.
5. Har varit på bröllop, min barndomskompis Madeleine gifte sig med sin Anton, samma dag som kronprinsessan och Daniel.

Det är en liten uppdatering iaf, förhoppningsvis hinner jag träffa så många som möjligt av mina kära kompisar nu under sommaren, men som sagt jag åker ju upp til leksand sista juni. Men jag är hemma ganska mycket i augusti och september igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0