sjuk igen :( Men jag har haft besök :)

Det är måndag, och det är absolut inget fel på det, för jag gillar egentligen måndagar. Vi har svenska hela förmiddagen och friskvård på eftermiddagen, så vi slutar tidigt och dagarna är egentligen inte särskilt kämpiga, men just idag är det en dålig måndag. För jag är sjuk igen. :( Tung i huvudet, säkert feber, hosta, snuva och trötthet som bor i hela kroppen... ja det är bara att tacka och ta emot från pappa och Vera, det var nog deras förkylningar jag fick. Men jag får nog mest skylla mig själv, kan man inte låta bli att gosa med sin syterdotter och krama sin pappa så...

Idag är det tisdag, hann inte publicera förra inlägget eftersom Millsa var här på besök :D Det var otroligt härligt att ha henne här, men det skulle varit ännu bättre om jag varit pigg. Jag har mest varit hängig och hostig. Jag har verkligen kämpat mig igenom hela dagen i skolan för hennes skull, för att hon var på besök. Vi har fikat, ätit påskbuffé, umgåtts med lärare, pratat om tolkyrket med tolklärarna, pratat om skolan med barbro och framför allt har jag och mina kära ögonfrans och lugg försökt göra ett så pass bra intryck som möjligt av skolan för att locka hit henne till hösten. Och jag tror att hon kanske blev lite mer intresserad av att vara här än va hon var innan :P Det skulle iaf vara otroligt kul om hon började. :D

När det gäller min förkylning har det som sagt inte blivit bättre, men jag ska försöka att kurera mig nu. Ska sova alldeles strax, tänkte bara att ni skulle få denna lilla uppdatering.

Ha det gott och sjuka inte ner er, för det är inte roligt! Kramar



Kommentarer
Postat av: Millsa

Sweetnose... Mmm det var väldigt mysigt att komma up och kika på hur du har det!! Och ja, teckenspråk tilltalar mig alltmer måste jag erkänna :P Nu ska jag bara försöka smälta allt jag fått sett och hört och inte hört! Krya på dig gumsan!!! kramar om i massor

2010-03-30 @ 22:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0