Upp och ner

Ja, saker blir inte alltid som man har tänkt sig eller hoppats. För ett tag sen kändes det som om allt skulle ramla på plats inför sommaren, som om allt skulle bli så bra. Så känns det inte längre, just nu känns det som om sommaren 2010 kommer att bli en fattig årstid. Inget av de MÅNGA jobb jag sökt har jag fått napp på. Och nu är det väl ganska sent att söka nya egentligen. En sak jag inte förstår är väl egentligen att jag inte fått något jobb, jag menar inte att jag är bäst och verkligen borde ha fått ett jobb för att jag utkvalificerade alla andra, utan snarare att jag har sökt så pass många att jag borde ha fått något... jag blir så irriterad.

Och sen så har vi ju det här med att Ivar är borta nu i en vecka, borta i skogen och helt okontaktbar. Och det är ju egentligen inga problem, det är ju bara en vecka, men nu är det ju så mycket som händer samtidigt att jag känner att det börjar spinna lite ur kontroll så att säga...

I veckan händer det verkligen grejer iaf, igår var det dansträning, idag är det match, imorrn är det dansträning och på torsdag är det dansuppvisning på nån prisgala i falun. Och sen på fredag så får vi se vad som händer, antingen stannar jag kvar här uppe och så blir det party med Josephine och Johanna eller så åker jag hem till familjen. Nog för att jag var hemma nu i helgen som var från fre-lördag morgon men ändå, skulle nog behövas en helg hemma till, speciellt denna även om det snart är lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0