Världens bästa pojkvän!!




Ja!! Världens bästa pojkvän gjorde nyss en sån underbart gullig och romantisk sak. Han överraskade mig med vin och ostbricka!!!! :O Detta är killen som nästan är nykterist, och inte dricker annars. Han överraskade sin ovetande flickvän med vin och en ostbricka för att hon låtit lite nere i telefonen när hon pratade om sin födelsedag som inte tycks bli så firad i år pga olika anledningar, bl.a. skolavslutningen på min dag...

Det var en sån fin gest, och det var så romantiskt i all sin enkelhet. Lite tända ljus, lite fin musik och och sen världens finaste Ivar som bjuder på ostbricka mitt på min gröna golvmatta. Det va det mest romantiska jag har varit med om någonsin. <3

Kommentarer
Postat av: Stina

tack, ni är ju väldigt söta ni med!! =)

2010-05-29 @ 14:31:18
URL: http://stinablomback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0