Duktiga jag

Ja, jag måste verkligen få kalla mig själv för duktig idag. Pga en massa olika anledningar.
  1. Jag jobbade superduktigt på lektionen idag, jag gjorde färdigt läxan vi fått till på fredag och jag avläste filmer med false friends (typ ord och uttryck på teckenspråk som betyder en sak på svenska men inte samma sak på teckenspråk) tillsammans med Luggen efter det. Plus att vi båda kunde gå tidigare till lunchen.
  2. Jag fixade en parkeringsplats med motorvärmare till min blåa, fina bil, så den slipper frysa sönder nu i vinter. Jag tyckte så synd om den ifjol så nu i år ska den få det lite bättre.
  3. Jag fixade ett internet modem till rummet, så det ska jag försöka installera i helgen, och sen ska jag fixa en router till det så jag kan köra trådlöst.
  4. Jag var aktiv på eftermiddagen när vi diskuterade plastikkirurgi med allmän linje (självklart på teckenspråk) och gick fram och uttryckte mina åsikter flera gånger, bra gjort måste jag säga med tanke på hur trött jag var.
  5. Jag åkte och tränade tillsammans med Annica även fast jag var tvungen att skrapa fram min bil under det 5 cm tjocka is och snölagret som bildats under dagen. Men jag gjorde det och jag satsade järnet, både på träningen och för att få fram bilen :P
Jag är så stolt över mig själv, jag har helt enkelt haft en otroligt bra dag idag :)
tack och hej, ni knyter jag mig ;)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0