Tenta

Hej igen bloggen, det var fruktansvärt längesedan sist, jag har liksom inte känt för att skriva i dig. Men nu gör jag det, nu när jag borde göra något annat - skriva tenta!
Vi har tenta i tolkning 15 högskolepoäng men i kursen ingår inte bara att tolka utan också mycket teori och det är det jag håller på med nu, teorin. Jag skriver en tenta i etik kan man säga, det är ett etiskt dilemma som ska lösas plus ett antal frågor om vilka regler som styr tolkning och hur tolkars arbete styrs av dessa mm.
Suck...
Jag vill göra allt annat än att skriva tenta jag.. ja så funkar jag. Så jag passar helt enkelt på att tvätta istället och läsa tolkutredningen och lite annat tolkrelaterat.
Väl utnyttjad förmiddag? :S Nja både och kanske, jag gör faktiskt lite nyttigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0